GiRiS....

1839 a kadar Türk Milletini delikanlica savas meydanlarinda durduramayan, yenemeyen barbar ve geri kalmis Batililar careyi; icimizdeki cürükleri kendi cikarlari dogrultusunda egitmekte ve kullanmakta buldular. Kullandiklari insanlara "JÖNTÜRKLER" denildi. Bunlar; Ingiliz ve Fransizlar tarafindan, Osmanliyi icten yikmak icin madden destekleniyor ve kullaniliyorlardi. JönTürkler; Türk Imparatorlugunun temel yapisina sinsi sinsi girerek, Osmanli Devletini icerden zehirledi. Tanzimat, 1. Mesrutiyet, 2. Mesrutiyet, vs..bu satilmislarin ürünü idiler. 1907 yilindan sonra ise; Osmanli imparatorlugunu kullanma ve sömürme isine Almanlar sahip ciktilar. Enver Pasa, Ingiliz ve Fransizlarin terkini ve Almanlarin kucagina oturmayi 30.000 Alman Altini karsiliginda baslatti. 1907 yilindan 1922 yilina kadar Alman sömürgesi idik. 1922 yilinda Ingiliz ve Fransizlarla yapilan gizli bir anlasma ile T.C. Devleti kuruldu ve 1943 yilina kadar Ingiliz ve Fransiz sömürgesi olarak yasadik. 1943 yilinda ABD ile yapilan anlasma ile, ABD sömürgesi yapildik. Genel Kurmayimiz, Dünyanin hicbir yerinde görülmemis olan arsivleri acmama islemini yaparak, Türk Milletinin bu satilmislik gerceklerini saklamak mi istemektedir. Evrensel hukuka göre arsivler 25 yildan fazla kapali tutulamaz. Bizim arsivlerimiz ise halen bizlerden saklanilmaktadir. Devletlerarasi yapilan anlasmalarin hepsini, bizde olmasa bile, bizimle anlasma yapan ülkelerin arsivlerinde bulmak mümkündür. iste bu dis arsivlere dayanarak, bize ögretilen TÜRK TARiHiNiN yalan oldugunu -hakli olarak- iddia edenler vardir. Bu Site deki makalelerin geneli sahsima ait degildir. Geneli alintidir. Kendime ait olanlarin altinda "mim" imzam vardir. iyi okumalar, irdelemeler ve arastirmalar dilegimle. mim

20 Haziran 2005

R�SVET ve BASARI

heartbeat

12/06/2004 :
---------------

2000 YAZINDA BODRUMDA 3 YILDIZLI BiR OTELDE M�D�RL�K YAPMAYA BASLAMISTIM YASIMIN GEN� OLUGU iNSANLARIN(PATRONDA ACABA YANLIS KARAR MI VERDiM DiYE D�S�N�YORDU BENiM i�iN)BENiM HAKKIMDA PEK FAZLA SEY BiLMEMELERi, ORDA �ALISANLARIN SORUMLULUGU, PATRONUN iSLERiN iYi GiTMESi Y�N�NDEKi KESiN TALiMATI V.S. GiBi NEDENLER A�IKCASI BENDE, UMUTSUZLUGA YOL A�TI BEN BU iSLETMENiN SORUMLULUGUNU ALABiLECEKMiYiM DiYE D�S�N�YORDUM NE DE OLSA 22 YASINDA ,�NV. YENi MEZUN KENDi �APINDA DENEYiMLi OLAN BiR TURiZM iSLETMECiSiYDiM, iSE �NCE OTELi PAZARLAMAKLA BASLAMAK GEREKiYORDU, AMA NASIL KiME,KA� PARAYA HEPSi BENiM I�IN B�L�NMEZLiKi,VE YERLi ACENTALARLA �ALISMANIN RiSKLERi �OK FAZLAYDI, (PARANIZI ALAMAMAK GiBi),EVET OTELi TEK BiR ACENTAYA NASIL SATABiLiRiM VE GARANTiLi SATIS �ZERiNDEN BUNU HEDEFLEDiM VE STRATEJiMi� BUNA G�RE KURDUM, �NCELiKLE OTELiMiN B�T�N ÇEKİCİ YANLARINI YAZMAYA BASLADIM(DENİZE SIFIR OLMASI,GÜZEL BİR HAVUZ BAR VE HAVUZ, ROOF BAR, V.B.),DAHA SONRA EMSALLERDEN K�T� OLAN VEYA Hi� OLMAYAN TARAFLARI,(PERSONEL EGiTiMi, OTELiN ARITMA TESiSi YAKININDA OLMASI,YOLUN SAPA OLMASI, ODALARDA MiNi BAR OLMAMASI V.B.), ASLINDA iLK BASTA G�R�NEN SEYLER �OKDA SATILABiLiR BiR OTEL OLMAYACAGI iDi, ANCAK BASARMAM GEREKTIGI KONUSUNDAKi BASKI (EN AZINDAN BEN �YLE HiSSEDiYORDUM) ELiMi �ABUK TUTMAMI GEREKTiRMiSTi,K�T� TARAFLARI BiR BiR D�ZELTMEYE BASLADIM VEYA D�ZELTEMEDiKLERiMiN K�T� TARAFLARINI G�RMEYE VE G�STERMEYE �ALISTIM,PERSONELE TEK BASIMA EGiTiM VERDiM(BAR,SERViZ,KAT HiZMETLERi-EN ZORUDA PATRONUN YEGENiNi GARSON OLARAK iSiTiP ,BiRKA� KELiMEDE OLSA iNGiLiZCE ��RETMEKTi)OTELiN PAZARLANMASINA GELDiGiNDE ELiMDE OTELiN FiZiKSEL KONUMU DISINDA K�T� Hi�BiR SDEY KALMAMISTI, SADECE KiME NASIL SATACAGIM KONUSU VARDI,TEK BiR ACENTAYA NASIL SATABiLiRiM, ANCAK CLUB OTEL OLMAMAM GEREKiYORDU, AMA HANGi ACENTA iSTERDiKi CLUB OTELi ? iSTE BURDA SANSIM DEVREYE GiRDi, SEZONDA 40 ODA GARANTiLi ALABiLECEK BiR iNGiLiZ TUR OPERAT�R� VAR ANCAK BEN ONLARA ULASMAKTA G��L�K �EKiYORDUM, ONLARIN BURDAKi iNCOMiNG ACENTALARINA BiLE ULASMAKTA G��L�K �EKiYORDUM, NASIL OLURDA BURDAKi ACENTAYA ULASAMAM DiYE D�S�NM�YOR DEGiLDiM, ��NK� HER ARADIGIMDA YETKiLi M�D�R KONUYU KISA KESİYOR,BİZİM ARADIGIMIZ FARKLI BiR OTEL TUR OPERAT�R�M�Z SiZiN OTELiZNLE iLGiLENMEZ,DEYiP DURUYORDU NASIL BiR OTEL ARANDIGI KONUSUNDADA Hi� BiR iPUCU VERMiYORDU, ALLAHIM KAFAYI YiYiYORDUM, NASIL NASIL DiYE, iSTE O AN T�RKLE KONUSUYORSAN T�RK�N ANLADIGI SEYDEN BAHSET DiYE D�S�ND�M ,SORARIM SiZE 5 YIL GARANTiLi 40 ODA SATIS YAPACAK BiR KiSi, BUNUN KARSILIGINDA KOMiSYON ALMAZSA OLUR MU? OLAZMIS ONU ANLADIM, KENi AGZIYLA Hi� S�YLEMEDi BUNU AMA,B�YLE BiR iSTE DE BU NORMAL,EVET SATISIN Y�ZDE 5 i PESiN OLARAK VERDiGiMZ KOMiSYONLA SU AN OTEL HALA DOLU, BU BENiM HAYATIM i�iN OLUMLUYDU, BASARDIM VE iNSANLARIN SAYGISINI KAZANDIM, SU AN FARKLI BiR iS YAPIYORUM ANCAK ,PATRON HER ZAMAN BENi ARAR VE, NE ZAMAN NASIL OLURSA OLSUN, D�NMEK iSTEDiGiMDE KAPININ BANA HER ZAMAN A�IK OLDUGUNU BELiRTiR, AMA FARKLI iSLER YAPMAK iciN NEDENLERİM VAR ,BU DA BENiM BiR TECR�BEM, UMARIM RAHATSIZ ETMEMiSiMDiR.



Hayat akiyor. karsisinda duracak g�c�n yoksa, yaninda dur.

---------
gokturk

18/06/2005

Basarmak cok g�zel bir sey; ugruna d�s�n�lm�s ve emek verilmis ise...


Cennet her yere esit uzakliktadir...

----------

mimmanagement

20/06/2005 :

Sayin heartbeat,

�nce sizi basarinizdan dolayi kutlarim. Bu basarinin sirrinin, r�svet oldugunu anlamanizda yatmaktadir. R�svet verirken illegallikten, legaliteye gecisi g�zel yakalamis, r�svetin adini provizyon olarak koymayi becerebilmissiniz.
R�svet, pardon provizyon vermeyi �niversitede �grettilermi size ?
- HAYIR !!!
Ama hicbir t�ccar unutmasmali ki, provizyonsuz, pardon rüsvetsiz hicbir is yürümez.
Bu avrupada, amerikada da b�yledir...!!!
T�rkiye ile bati �lkelerindeki yegane fark; batida k�c�k adam r�sveti yemez, c�nk� dogru insanlarda onlardirlar. T�rkiye�de ise, yemiyen yoktur. (sakin kizmayin !!!)