GiRiS....

1839 a kadar Türk Milletini delikanlica savas meydanlarinda durduramayan, yenemeyen barbar ve geri kalmis Batililar careyi; icimizdeki cürükleri kendi cikarlari dogrultusunda egitmekte ve kullanmakta buldular. Kullandiklari insanlara "JÖNTÜRKLER" denildi. Bunlar; Ingiliz ve Fransizlar tarafindan, Osmanliyi icten yikmak icin madden destekleniyor ve kullaniliyorlardi. JönTürkler; Türk Imparatorlugunun temel yapisina sinsi sinsi girerek, Osmanli Devletini icerden zehirledi. Tanzimat, 1. Mesrutiyet, 2. Mesrutiyet, vs..bu satilmislarin ürünü idiler. 1907 yilindan sonra ise; Osmanli imparatorlugunu kullanma ve sömürme isine Almanlar sahip ciktilar. Enver Pasa, Ingiliz ve Fransizlarin terkini ve Almanlarin kucagina oturmayi 30.000 Alman Altini karsiliginda baslatti. 1907 yilindan 1922 yilina kadar Alman sömürgesi idik. 1922 yilinda Ingiliz ve Fransizlarla yapilan gizli bir anlasma ile T.C. Devleti kuruldu ve 1943 yilina kadar Ingiliz ve Fransiz sömürgesi olarak yasadik. 1943 yilinda ABD ile yapilan anlasma ile, ABD sömürgesi yapildik. Genel Kurmayimiz, Dünyanin hicbir yerinde görülmemis olan arsivleri acmama islemini yaparak, Türk Milletinin bu satilmislik gerceklerini saklamak mi istemektedir. Evrensel hukuka göre arsivler 25 yildan fazla kapali tutulamaz. Bizim arsivlerimiz ise halen bizlerden saklanilmaktadir. Devletlerarasi yapilan anlasmalarin hepsini, bizde olmasa bile, bizimle anlasma yapan ülkelerin arsivlerinde bulmak mümkündür. iste bu dis arsivlere dayanarak, bize ögretilen TÜRK TARiHiNiN yalan oldugunu -hakli olarak- iddia edenler vardir. Bu Site deki makalelerin geneli sahsima ait degildir. Geneli alintidir. Kendime ait olanlarin altinda "mim" imzam vardir. iyi okumalar, irdelemeler ve arastirmalar dilegimle. mim

13 Temmuz 2005

BEDAVA SMS


SMS GÖNDERME - BEDAVA

- ben bu programı kullandım sadece 5mesaj hakkın var gerisi paralı dostum. yani 500 değil sadece 5
http://img215.echo.cx/img215/6307/rudolfo1jc.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/35...computer6kr.gif
06-19-2005, 02:16 PM #5

- "ben bu programı kullandım sadece 5mesaj hakkın var gerisi paralı dostum. yani 500 değil sadece 5
Dostum program da 10 dakika ara ile istediğin kadar mesaj yolluosun üsteki site zaten program diil...
06-19-2005, 05:00 PM #6

- program alttaki link ben zaten programdan bahsettim dostum siteden denemedim yani ok!
http://img215.echo.cx/img215/6307/rudolfo1jc.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/35...computer6kr.gif
06-19-2005, 08:48 PM #7

- "program alttaki link ben zaten programdan bahsettim dostum siteden denemedim yani ok!
walla ben kullanıom ve memnunum 10 dakika ara ile günde 50 mesaj yolluom
06-19-2005, 08:58 PM #8

- bu çok güzel oldu saol bende buna benzer bir şey arıyordum teşekkürler.......
06-19-2005, 09:49 PM #9

- eline sağlık çok güzel olmuş. işimede yaradı yani. harika bişe yaaa
06-19-2005, 10:47 PM #10

- Öncelikle bir site vereyim size BURAYA tıklayarak üye olun istediğiniz kişiye günde 500 mesaj atma hakkınız var deneyin atın
daha sonra bu yetmedi diyorsanız

BURAYA
tıklayarak bu programı download edin daha sonra
BURAYA tıklayarak programın kurulumu ve kullanımını öğrenin sonrada istediğiniz numaraya mesaj atın
Ben Sizi Unutmuyorum Sizde beni Unutmayın
elinde şöyle kişileri kaydedebileceğim ve ondan sonra toplu sms göndereceğim bipldiğin bişeyler var mı...
Bilsen bilsen sen bilirsin dedim de...
06-22-2005, 09:02 PM #14

- "Gülençocuk elinde şöyle kişileri kaydedebileceğim ve ondan sonra toplu sms göndereceğim bipldiğin bişeyler var mı ?
Bilsen bilsen sen bilirsin dedim de..."
Dostum BURAYA tıkla üye ol. burda o dediğin hizmeti eskiden veriodu şimdi bilmiom veriomu die ama ben bayram mesajlarımı hep burdan yollardım. tek mesajda 60 kişiye bayram mesajı yollardım hem ücretsiz hemde kolay:P Kolay Gelsin
06-22-2005, 11:12 PM #15

- Harbiden işe yarıyor yaa. inanmıyorum. harikasın yaa
06-23-2005, 05:02 PM #17

- bu pro-3 dene program bana da mesaj hakkı verdi acaba yanlış mı yükledik
yoksa bir püf noktası mı var
ayrıca diğer ı_m_media da kullanıcı adı ve şifre istiyor nasıl şifre alıcam yardımcı olurmusun
şimdiden teşekkürler
06-23-2005, 07:54 PM #19

- "bu pro-3 dene program bana da mesaj hakkı verdi acaba yanlış mı yükledik
yoksa bir püf noktası mı var
ayrıca diğer ı_m_media da kullanıcı adı ve şifre istiyor nasıl şifre alıcam yardımcı olurmusun ? şimdiden teşekkürler. "
Dostum ilk mesajda yazdıklarımı okursan eğer sorunun cevabı orda var saten. nasıl kurulacağına dair bilgi veriom orda indir ordan resimlere baq anlarsın nasıl kuracağını. sadece yazı yazmak için yazı yazma konuyu tamamen oku ondan sora sor oke...
06-23-2005, 08:06 PM #20

- "Dostum BURAYA tıkla üye ol. burda o dediğin hizmeti eskiden veriodu şimdi bilmiom veriomu die ama ben bayram mesajlarımı hep burdan yollardım. tek mesajda 60 kişiye bayram mesajı yollardım hem ücretsiz hemde kolay:P Kolay Gelsin
önceden iyi bir siteydi logo melodi bile yolluyordum ama son zamanlarda karışık bi sistem getirdi.eğer beleş sms istiyorsanız travelturkey diye bi site vardı yanlış hatırlamıyorsam.sınırsız 100de yüz yolluyordu ama sadece firefoxla yollar.
http://img215.echo.cx/img215/6307/rudolfo1jc.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/35...computer6kr.gif

- kurulum resimlerine baktım(gerçekten açıklayıcı olmuş) programı zaten kurmuştum mesaj gönderdikçe balance:5 - 4 -3 diye düşüyor ben bunu sormuştum
ayrıca diğer program ile ilgili resim de bulamadım I-M-MEDIA için de böyle bir dosya var mı?
yardımların için teşekkürler
06-23-2005, 08:23 PM #22

- "kurulum resimlerine baktım(gerçekten açıklayıcı olmuş) programı zaten kurmuştum mesaj gönderdikçe balance:5 - 4 -3 diye düşüyor ben bunu sormuştum
ayrıca diğer program ile ilgili resim de bulamadım I-M-MEDIA için de böyle bir dosya var mı?
yardımların için teşekkürler
dostum birinci verdiğim adreste sadece site ismi verdim ve o site ismine girerek ordan mesaj atıosun yani onda bi programa gerek yok ikincisi için ise açıklama yaptım resimli 10 dakika ara ile onda mesaj atabilirsin. bide şunu düşün o programı sadece sen kullanmıosun yani herkese kontör yetiştirmeye çalışıo o program bilmem anlatabildimmi. umarım açıklayıcı olmuşumdur bu sefer. Kolay Gelsin...
06-24-2005, 02:34 PM #23

- "Dostum BURAYA tıkla üye ol. burda o dediğin hizmeti eskiden veriodu şimdi bilmiom veriomu die ama ben bayram mesajlarımı hep burdan yollardım. tek mesajda 60 kişiye bayram mesajı yollardım hem ücretsiz hemde kolay:P Kolay Gelsin
adı ve şifre istiyor nasıl üye olabileceğim konusunda yardımcı olurmusun
teşekkürler
06-24-2005, 02:54 PM #24

- Dostum üyelik işlemi durdurulmuş şuan. açıldığı zaman ben haber veririm...
06-24-2005, 03:06 PM #25

- Bu kıyak için teşekkürler...
06-28-2005, 11:17 AM #26

- çok saolasın yaa harika oldu bu ve gerçekten de işe yarıyor yaa. harikasın.
06-29-2005, 05:14 PM #27

- baba aline sağlık ta beim daha önceden vardı bu dalga fakat şimdi hep failed göndermiyo
06-30-2005, 11:26 AM #28

- ilk verdiğin linke üye olmak gerekiyo heralde???
07-02-2005, 09:25 PM #29

-uye olsanizda free msj lari yasaklamislar, para istiyo uyaniklar
bizim yuzumuzdenmi acep?
saygilar
07-02-2005, 11:46 PM #30

- "uye olsanizda free msj lari yasaklamislar, para istiyo uyaniklar
bizim yuzumuzdenmi acep?
saygilar
Evet size helal olsun siteyi çökerttiniz

- para mara kazanmıyor istediğiniz kadar atın günde 3 kere aynı numarayla üye olup 1 üye oluşta 5 mesaj atabiliyorsunuz. yani günde 15 mesaj
Alıntı:
osmis@emonyak.com
http://img67.imageshack.us/my.php?image=trforum8bn.gif
07-04-2005, 02:39 AM #33

- gülen çocuk bu sunumun için öncelikle sana çok teşekkür ediyorum ben bu programı 2 sene önce bi kaç gün kullanmıştım. şimdi tekrar yükledim fakat ilk gün bi kaç msj yolladı. şimdi hiç yollamıyo günde 1 msj bile göndermiyo. sence neden olabilir.
07-05-2005, 04:10 PM #35

- "gülen çocuk bu sunumun için öncelikle sana çok teşekkür ediyorum ben bu programı 2 sene önce bi kaç gün kullanmıştım. şimdi tekrar yükledim fakat ilk gün bi kaç msj yolladı. şimdi hiç yollamıyo günde 1 msj bile göndermiyo. sence neden olabilir.
Dostum yeniden kullanıcı adı al. o zaman bi daha dene yani programda bi sorun yok. en azından bende bi sorun yok ben şuanda mesaj yolluyorum. sen yeni bir kullanıcı adı almayı dene.
07-05-2005, 10:33 PM #36

- sağol
sağol dostum başka bi numarayla başka bi kullanıcı adı aldım şimdilik iki tane gönderdim. peki son bi soru daha sorsam options bölümündeki ayarlara herhangi bişey yapmamız gerekiyomu yoksa hepsi aynı şekilde dursa oluyomu. herşey için sağolun kolay gelsin.
07-05-2005, 10:46 PM #37

- "sağol dostum başka bi numarayla başka bi kullanıcı adı aldım şimdilik iki tane gönderdim. peki son bi soru daha sorsam options bölümündeki ayarlara herhangi bişey yapmamız gerekiyomu yoksa hepsi aynı şekilde dursa oluyomu. herşey için sağolun kolay gelsin.
Ayarlarına dokunmana gerek yok...
07-06-2005, 01:07 AM #38

- ya bu celebrum guzel bi kardesimizdi.
onlarda gozunu erken acti.
yokmu gulen cocuk bu isin bi puf noktasi?
saygilar
07-06-2005, 01:12 AM #39

- Dostum emin olun size bedava sms atabileceğiniz site arıyorum. Bulduğum zamanda ilk olarak yine TRFORUM dan öğreneceksiniz
07-06-2005, 01:36 AM #40

- eyvallah... -ayda 100 kadar bedava msj i gsm sirketi verio ama yetmiyor iste,---